Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gondolatok- Papi igyekvései

2011.01.19. 17:52 - Ninani

 Ma meredek egy nap volt, elég sokan voltak a rendelőben. Megállapodtunk a Papival, hogy előbb sztk- ba megyek rendelésekre meg a vizsgálatokra és, ha nem vagyunk vele megelégedve akkor nézünk valami dokit. De szerencsére nem kell, "zúglói kutyaként" az Örsre járok a rendelésre. Imádom, hogy Újpestről ki kell másznom egészen odáig, főleg mikor hajnalok hajnalán kell. Nem vagyunk koránkelősek. 

Nah ott van a Hajdú doktor, sok jót olvastam róla, nincs is vele különösebb baj- az első találkozásunkkor mikor épp az izgalmak tetőztek, mert alá kellett támasztania a terhesség meglétét........a cicájáról beszélt, hogy milyen öreg és hogyan haldoklik. Mondom akkor az nem is fontos, hogy méhen belüli vagy kívüli a dolog vagy most mit kell tennem. :D De nem para, mert a szakértelme nagyon elismert.

Jah a Papi úgy döntött, hogy okos és ügyi legyen a Kisbaba, ezért ő csak angolul fog hozzá beszélni én meg persze magyarul, de még erre rá kell készülnöm. :D Kínos lesz mikor a Kisbabatól fogok megtanulni én angolul. Ingyen tanár! Legalább megtanulok majd cicit kérni angolul vagy szólni, hogy fosnom kell. :D Ezek kimaradtak a londoni élet során, nem volt szűkségem ezekre  a kifejezésekre.

Már össze is írtam, hogy mik kellenek a Kisbabának meg nekem majd a szülésnél, szoptatásnál, némely dolog neve is ijesztő! Mellszívó... haskötő, hogy szülés után helyén tartsa a belsőszerveimet... Mi a?????!!! Mé' mi lesz azokkal? Hova akarnának menni? Jézusom! 

De Papi mindig nagyon büszke rá, hogy milyen ügyes volt... és hogy nehéz. ???? Meg hogy meg is küzdött érte. (Furcsán oldalra nézés.) S míg én majd hang nélkül vajúdok- mert hát megdumáltam magammal, nem fogok ordítozni, az olyan ciki lenne, elég gáz hangom van mikor kiabálok, majd csak mondom, hogy: Hhhijajjj, upsz. - Na addig a Papi hol lesz, na hol lesz? Tippek? Ott- ott a kocsmában fog részegedni. Papinak tényleg nehéz dolga van! 

Annyira szerencsétlen vagyok, minden egyes tünet, fájdalom, igen- én érzem! Most az olykor elviselhetetlen derék fájdalom, becsípődések, hasfájás. Áh mintha én kérném, követelném úgy jönnek ezek sorjában! Hmm... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr442598323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása