Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Watta fak jo meeeen? Meg egy kis hasznos.

2011.01.30. 00:45 - Ninani

 Huh, böngészem ám rendesen ezeket a babás dolgokat és néha azért kiakadok. Ejhaj, különös vélemények, gondolatok formálódnak meg néhány  ember fejében, de inkább nem részletezném, mert abból csak sértődés lenne. 

Na ja, meg vettem a Kisbaba első 3 ruciját, persze fehéret, mert nem tudni mi alakul még ki a lábacskái között: kukó, vagy nuni? Ez itt a kérdés. Nagyon cukik a ruhák, de fogalmam sincs, hogy jók lesznek- e, még sosem vettem csecsemő rucit. Majd belejövök, vagy majd rákötözöm valahogy. :D Sok cuki rucit láttam alig várom, hogy már szín szerint válogathassam!

Gyűlölök hapcizni, olyankor gyorsan le kell ülnöm és félek! Fájdalmas, belerázkódik mindenem! Egy pillanatra le is bénulok teljesen. :)

Nah valami hasznosat is:

További vizsgálatra fogunk menni, de nincs semmi para, csak biztos, ami biztos. Tudjátok van az a South Parkos rész mikor egy családnak beteg gyerekük lesz...nem véletlen... Tanulságos egy rész! Nem különösképpen indokolt, de egy vizsgálatot megér! Igen, igen Down kór szűrésről van szó. Ez a leggyakoribb genetikai betegség. Az egyik tájékoztató azt írta, hogy a legtöbb Down kóros gyereket 35- 40 éves anyukák szülik, nah a másik már cáfolta is, az azt írta, hogy a fiatal anyák szűlik, mert ők nekik nem ajánlják a további vizsgálatot. Thanx a lot, a sok segítséget füzetecskék. Nem szabad mindegyiket elolvasni ezek szerint, inkább csak egyet. :D Abban csak nem lesz ellentmondás. Találkoztam még pár ilyennel. Valamikor a jövőhéten megyünk, mikor a Papi összegürizte rá a pénzt. :D

Néha már sajnálom a Papit... néha, de nem mindig. Picit, de nem nagyon. :D Végül is én megyek a szülőszobára és utána borogatom majd magam elég kellemetlen helyeken. 

Azt majd tényleg részletesen leírom a vizsgálatokat!

Láttam, hogy az Uzsi kórház (Uzsoki) nagyon menő! Jó dolgok vannak ám ott! Meg a baba egész végig az anyukával van. Nah én ott fogok szülni.

Huh, de várom, hogy babázzak. Majd játszunk sokat meg tanítgatom. Kezdetben persze csak fürdözöset, meg peluscserélőset fogunk játszani, meg felsírok, mikor anya épp csak elaludt, én meg akkor bújocskázni fogok... egy másik lakásban. :D 

Pont olvastam a másik blogban a szoptatásról. Hát nem kicsit vagyok beszarva, finoman szólva. Ha hízási csíkok lesznek rajtam akkor ott vége az életnek. Nem tudnék úgy élni! Mondjuk igyekszünk ez ellen tenni- krémek, olajok. De azt mondják alkati kérdés. O-o! 

A másik mi lesz, ha eldeformálodnak a dolgaim??? :O Szülés után azt hiszem új dologra fogunk gyűjteni, műtétek. Az biztos, hogy szoptatásnál nagyon oda fogok figyelni az előírtaknak, mikor itt az idő az elválasztáshoz... percre pontosan betartom. :D Műkaja meg nem is jöhet szóba, az én gyerekem, nem lesz dagi! 

A másik dolog, ahogy rendbe jöttem, remélem szülés után max egy hónap, rögtön az edzőteremben a helyem. Az tuti! 

A hajam is folyton zsíros, de legalább úgy nő, hogy az csuda!

Uh már látom is magam:

25 éves csini fiatal anyuka, izmos vékony testtel és gyönyörű hosszú hajjal! Áh, igen! I love terhesvitamin!

Hát nehogy már a papi kiábránduljon belőlem, elég a, hogy folyton sírok, hogy szarul vok, meg hányok, fetrengek, fáj a hátam és mikor rosszul érzem magam a személyi higiéném sem a tökéletes. 

Attól, hogy szülés után kihullik a hajam nem félek. Mert ugye a hormonok nem engedik, hogy kihulljon az a hajszál, aminek ki kellene, és csak később fog. Szóval nem félek, félretettem az egykor viselt hajamat. :D "Enyém, mert én vettem!" Valódi emberi hajról beszélünk, amit hozzá lehet illeszteni az enyémhez. :D Ennyi. De amúgy sem fog látszani semmiféle hajhullás, nekem annyi hajam van, mint normális 3 embernek vagy 4nek. 

A védőnő persze azt mondta ne szedjem, mert annyira jó a vérképem (még sosem látott ilyet- kezdő lehetett :D), hogy felesleges. Mondom a-a kizárt, ettől nő a hajam! 

00:44 van és éhes vok, nagyon, lássuk csak mi van a hűtőben... -nah ilyet nem szabad csinálni!

Rántott husi ez az! Sültkrumplival! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr182624320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása