Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Első fotózáson!

2011.01.28. 18:25 - Ninani

Hát nem édes?  Hát igen, a tehetséges mami szkenelte be ilyen tökéletesen a képecskét. Pedig vagy 3x megpróbáltam.

Huh, papi, nem nagyon érti még a dolgokat, de egyem meg őt, olyan programokat szervez, hogy a mami csak néz bambán papi arcába. De várjál! Papi ezt mind full komolyan is gondolja és nem érti mi a probléma. 

Fergeteges party Bécsben. :D Azzal érvelt, hogy ott nem lehet dohányozni. :D Én meg úgy véltem egy techno party nem bizti, hogy jót tesz a babának, meg ott pocakkal táncolni furi lenne. Bár azt olvastam, hogy zenét kell hallgatni, ami kellemes a babának, na de ami kellemes a babának az az ami kellemes a mamának, nah és mi az? MINIMÁL! :D 

Evezés. Hát én erre már nem is tudok mit hozzá szólni. :D Nyíltvízi vagy milyen, nem pedig vad... Mindezt egy hónap múlva amikor még nagyobb lesz a pocak, mondom a csónakba sem fogok beleférni. 

Ki is találtam, hogy papinak a kezébe nyomom az összes újságot és tájékoztató füzetecskét, hogy felvilágosodjon. Szegény nem nagyon érti a dolgokat, azt se tudja pontosan hol van a baba. :D 

Elég fárasztó napom volt, ki kellett pihennem az egész hetes semmit tevést, úgyhogy ma egész nap aludtam, ennek következménye lett, hogy túl aludtam magam. Borzalmas egy érzés. Rosszabb, mint ha nem alszol. Úgy unom már magam!

Végre újra mozgok, tudok mászkálni. De hova? Minek? Mindennap bemegyek az üzletbe, elintézek mindent max 1 óra és go home. Ennyi. Aztán leviszem a kutyát és addig sétálgatok vele, míg nem könyörög, hogy menjünk már haza, pedig a kutyáknak nem szokásuk. 

Jah még pulcsit is vettem neki, igazából kisbaba pulcsit aztán átalakítottam neki picit, nagyon ki menő benne.

Szóval ilyen izgalmasan telnek a napjaim. 10 perc takarítás még, meg 1 óra főzés. Fergeteges! A papi meg 13-23- ig nem látható! Gyűlölöm, hogy délután dolgozik! 

Még jó, hogy van ez a Fészbúk, meg a Napi... ez meg az dolgok, az legalább elszórakoztat.

Nem mintha nem lennének barátaim, de soha nem ér rá senki! :(

 

 

Valaki? Akar velem valaki barátkozni? 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr102621500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása