Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nah, itt az idő új bejegyzésre!

2011.01.24. 21:38 - Ninani

 Volt egy kis pihi a hétvégén, semmit nem írtam. :D 

Senki nem támogatja a Csinszka nevet. :( Asszem be kell érnem, hogy a kisbaba 3. neve lesz csak. 

A hülye papi, kiírta facebookra, hogy "Fiam lesz!" persze vagy 20 ember gratulált. De ők nem is tudják, hogy Papi csak hazudott. :D Azt se tudjuk még kisfiú lesz- e vagy kislány és még 3 hét választ el minket attól.

Csomó vizsgálaton vagyok már túl. Az esetek többségében, meg kell szabadulni a felső ruházatunk (derék fölött hordott ruciktól- póló!) egy részétől. Ezt nem annyira szeretem vagy dupla kesztyűt húznak az sztk- ás asszisztensek, mert nálunk nem megszokott a tetoválás, és az csak rossz lehet és betegség okozó, vagy nem mernek ránézni. :D Pont úgy mikor a Nyírőben melóztam ápolónőként, mikor átöltöztem az öltözőben a kolléganőm mindig zavarba jött. :D Mindegy, szülés után jöhet a többi. :)

A fogászati rendelés fergeteges volt. 3 dagadt lány sírt a váróban. Azt is megtudtuk, hogy mind gyökérkezelésre várnak. Ezt én nem ordítottam volna. Túl sok volt a csoki meg a csipsz mi? Fogatmosni meg már lusták vagyunk, mi? Sorra kerültem végre. Szintén sztk, mert nincs különösebb baj a fogaimmal- eddig azt hittem. Bemegyek, elég szegényesek voltak a körülmények, de a szék meglepően kényelmes volt. De lehet csak megnőttem 8 éves korom óta (nem vittem túlzásba.). Nah, hát a doktorbácsi, csak, hogy bizonyítsa, hogy ő melózott úgy döntött leszedi a nem lévő fogkövemet állat módjára. Hát azt hittem beszarok. Van egy fogam amiről tényleg le kellett volna szedni, hátul az egyik, mert most a rosszullétek miatt elég nehézkesen ment a szájhigiéné, de nem ő ahhoz nem nyúlt. (Csodálkozás) De 2 perc alatt lekapta a nem létezőt. Kurvára fájt. Kurvára vérzett. Még látjuk egymást...! 

Ennek örömére ma zabáltam egy csomó szendót, mást nem is kívántam: zsömi, vajcsi, foghagymás szalámi és hozzá sózott vöröshagyma. Hát ilyen kombó után úgy érzem a cica nem fog kíváncsian szembeülni velem, mikor a mami a mellékhelyiségbe megy. Az állatok imádják a gazdikat a wc- re elkísérni. Durva.

Ja, holnap tali a védőnővel. Ajjajj, koránkelés, kiöltözés. Van egy saját öltözködési style- om olykor, mikor nincs kedvem öltözködni akkor nagyon nincs, akkor inkább farsangosdit játszva hajléktalan férfinak öltözöm. Én ezt hajléktalan style- nak hívom. Nah olyan szerkóba most nem mehet, mert különben már most elveszik tőlem a gyereket. :D Ilyen hajléktalan style- os képet tuti feltöltök, hogy értsétek. :) Jó színben kell feltűnni, hogy készen állunk egy gyerekre és elég érettek vagyunk. (Papinak a nagyszülőktől kapott disney rajzfilmes mesekönyvekből szoktam olvasni.) Első tali lesz, a betegségem miatt nem mehettem sehova. Jaaah ez az! Meg felfestek komoly maszkot, mondjuk, mint az öregek! Az öregek komolyak! Rikító kék szemhéjfesték és a legundorítóbb rózsaszín darabos rúzs...

Írok más linkbe is.

X

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr892611075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etuska · http://napietus.blog.hu/ 2011.01.25. 00:24:37

szia!

gyakori kérdésekről találtam ide :) gratulálok Neked, mi még előtte vagyunk. szerintem Te vagy pont időben...én 29 leszek idén, remélem hamarosan összejön nekünk is (eü akadálya szerencsére nincs).

Jó egészséget nektek, és maradj ilyen vagány csajszi mindig!

u.i.: nekem is van blogom, írtam a terveinkről is (meg még egy csomó dologról, össze-vissza...igazából nem is tudom, hogy személyes blog lesz, közéleti vagy szakmai, egyenlőre a személyes van túlsúlyban :)

napietus.blog.hu

etuska · http://napietus.blog.hu/ 2011.01.25. 00:25:43

ja, és a Csinszka nekem tetszik. most mi a befutó?


süti beállítások módosítása