Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem volt korai és nem vagyok már fiatal!

2011.01.19. 18:09 - Ninani

 Aham, jah, mondták már: Nem volt ez egy kicsit korai? Szerintem még túl korai? Vagy furcsán néztek rám. 

Najó, azt meg kell hagyni, hogy főleg télen, kabiban, meg a hülye sapkámban és a hótaposómban és 160 cm-mel, most hogy hát, hogyis mondjam pár kiló plusszal, nem nézek ki többnél 12- nél. 

Télikabi nélkül meg egy 12 éves aki filctollal rajzolgatott a napköziben. (tetoválások)

Olyankor azért megnyugtatom az embereket 24, azaz huszonnégy éves vagyok. Áhh! Nem hiszik el!

Jah why not?

Papi is a Mami nagyon szeretik egymást, néha verekszünk, káromkodunk egymással, de nagy a szerelem és nem fellángolás, tiniszerelemszerű, hanem kiegyensúlyozott. Látjuk a másik hibáit, de elfogadjuk. Büfizhetünk egymás előtt, meg puki, meg nyitott ajtónál kaksi. NEm szeretem mikor a Papi becsukja az ajtót, akkor uncsizom. Szal a kapcsolatunkkal nincs baj. Közös célok vezérelnek, egy kivételével én vissza akarok menni külföldre, Gábor nem. De úgyis megfenyegetem és megyünk is! :D 

Tudatosan készültünk is rá. Gábornak is van nem rossz melóhelye, meg van a közös cégünk, üzletünk, amit csak vezetek ott, de majd megyek vissza melózni. Most, mivel öcsém elment (eddig velünk élt, én neveltem, most a barátnőjéhez költözött) van is egy üres szobánk. Szóval nem a semmibe, háttér nélkül várjuk a babát. Bár egy saját családi háznak jobban örülnék! De manapság nem könnyű saját kecót szerezni. De majd lesz!

Én most 24 vagyok a Papi 25, de mire megszületik a KisSzirom én 25 leszek a Papi meg 26. Nah azért az nem fiatal! Tökre időben vagyunk! Voltunk már elég Hyperen, Bónuszon meg a többi partyn, hogy most egy jó darabig ne hiányozzon! :D Gyerek mellett ugyanúgy én folytatom az egyetemet, Apu meg kezd egy újat. :)

Na ennyit erről. :)

Bár az tény, hogy terhesgondozáson eddig nálam jóval idősebbeket láttam, ma láttam egyedül egy kb. velem egykorú lányt. De a nők úgy vettem észre, hogy inkább 30-35 éves korukban vállalnak babát. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr552598371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása