Kisbaba, a mi Alienünk

Hogyan várjuk a mi Kisbabánkat. Izgatottan, szeretetben. :) Kicsit másképp megfogalmazva, más megközelítésből! :)

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A nagy hír

2011.01.17. 22:36 - Ninani

 

 Sztyui, mi csak így hívjuk a kisbabát vagy Kisbabának. A Family Guy picike szereplőjével nem véletlen a névbeli egyezés!
 
Tudatos volt a készülődés, egy nap megdumáltuk Gáborral, hogy legyen kisbabánk, mondom jó. Az üzletünk és így keletkezett. Nem szeretünk sokáig vacillálni a dolgokon. Egyikünk felvett valamit a másik meg bólogat. Bár bevallóm azért kicsit rásegített a döntésemben. „Ha teherbe esel, kapsz egy varrógépet!”- azóta sem kaptam meg.
:D
 
Na hát a készülődést nem tárgyalnám olyan részletesen. Sok sex.
 
Éppen wellneszelni voltunk mikor éreztem, hogy meg kell csinálnom a tesztet. (Előtte már 5-10 negatív tesztem volt egy hónapon belül- jól van nah kicsit vártuk: D)
Pozitív lett, ami nem lepett meg már a pozitív tesz előtt sem voltam túl jól. Aztán móka s kacagás örültünk neki, míg nem tudatosultam azzal, hogy akkor nincs jacuzzi se szauna, se a többi wellnesses okosság. Míg Gábor pancsolt összevissza mászkált én ülve néztem. Mindegy. Ja és a 100 éves cukrászda híres házi különlegességét sem tudtam megenni! :O – sebaj!
 
Letelt az első 12 hét a rizikós, nah én ezt az időt nem neveztem volna áldott állapotnak  :D, konkrétan halálért könyörögtem. Ekkor kapta a Sztyui nevet. (De imádjuk!)
Reggeltől estig hányinger, olykor hányás, émelygés,folyamatos rosszullét és has puffadás. Némely wc dolog nehezen ment, szenvedéssel, némely meg túl gyakran túl könnyedén. Mindenkire rábízom a döntést, hogy melyik melyik. :D  Sokáig nem láttam a napfényt- ágyhoz voltam kötve, meg a folytonos álmosság is közre játszott! A nasi segített néha, kóla mézes puszedli, néha egészen furcsa dolgok, hajnali 1-kor főzött krumplis tészta, vagy amit épp a tv-ben láttam- kívánosság. -10 fokban jégkrém.
 
terhes vitamin sem mondható kicsinek és könnyen lenyelhetőnek, meg egy kis szaga is van. :S Még jó, hogy a gyúros korszakomban kifejlesztettem a technikát, hogyan nyeljek le 14 bogyót egyszerre. Egyesével uncsi, túl hosszú. Meghát megtanultam szeretni a pisztáciás fehérjét meggyes joghurtban.
 
 
Szetném, ha kislány lenne azért rózsaszín a blog, apa persze fiút akar, akivel köpőcsövezhet engem míg én alszom. 
Eldőlt sosem vágatjuk le a haját :D, csak néha egy kis igazítás, ha már ingyen van! :P Majd együtt megyünk aerobik- ra (sosem járok, gyűlölöm a csajos dolgokat!) Áh igen és a cipők! Beteges cipőgyüjtő vagyok, női.
 
 
Igazán különleges nevet szeretnék, de nem szeretném elkúrni az életét vagy megalázni Jeszika, Áleálehándró, Brájen, Britniszpírsz névvel. Bár lehet később a társadalom összetételének a megfordulásával ez lesz majd a menő, DE én ragaszkodom a Csinszka névhez. Aki olvassa kommentelje. Ha fiú akkor Barnabás.
Ki is az a Csinszka?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A másik kikötésem be fogom öltözetni valami cuki dolognak! :D Lásd képek!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Az fix nem vagyok terhestornán kivűl más bohockodásban részt venni, baba- mama progik- ezektől kivagyok, vannak barátaim.
Nem fogom a gyerekem Pintácsi Viki tánctanfolyamra sem beíratni. Nem lúzert akarok nevelni, egy cuki kis gonosz kisbabát akarok!
 
 
  
 
 
Nah mára ennyi elég lesz. Majd holnap igyekszem színvonalas írást közölni, de most túlfáradt vagyokk ehhez. Jó éjt!
(Következő rész tartalmából: papi csak angolul fog beszélni, további vizsgálatok, babás cuccok meg ami majd még az esze,mbe jut!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbaba20110802.blog.hu/api/trackback/id/tr562591732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása